6/6/09

Secretos y sombras

Nickson, Mary. Secretos y sombras. Barcelona : Debolsillo, 2008. ISBN 9788483468098 .

L'any passat vaig empassar-me literalment (no el podia deixar) La casa veneciana i em va encantar, així és que quan vaig veure aquest a la llibreria no me'n vaig poder estar de repetir l'experiència. Doncs, mira, hem millorat la primera!
Una de les coses que més m'agrada d'aquesta edició de Debolsillo és que totes les novel·les d'aquesta autora tenen portades semblants : portes o finestres amb flors. Molt bonic! A mí em venen ganes de llegir aquestes novel·les ni que sigui només per la portada. Molts sentiments a flor de pell i molts embolics (però que consti que no és novel·la rosa!), al pur estil de la Jane Austen.
La llàstima és que abans m'hauria d'haver llegit Un verano en Escocia perquè es veu que aquesta és la continuació. Però no passa res si es comença per aquest perquè el fil argumental es segueix perfectament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada